søndag 27. januar 2013

Gulvet er støpt og stressnivået har minket.

Ser tydelig at det går fremover nå, må si jeg er meget fornøyd med de som jobber med badet vårt, for nå går det bra unna!
Gulvet ble støpt, deretter dusjgulvet med svak helling mot vegg, her skal vi ha slukrist, så det var ganske enkelt å lage helling mot denne forstod jeg (bare i en retning, motsetning til rund sluk som må ha helling fra flere sider).
Taket er påbegynt, og ene veggen har fått isolasjon.

Dette gikk fortere enn jeg hadde trodd, så er ikke fullt så stresset lenger. Det jeg stresser med nå, er å få bestilt flisene. Speilskapet skal jeg bestille samtidig som flisene, så håper det er kort leveringstid.
I tillegg må jeg bestemme meg for servantkran og trykkplate til toalettet, ellers er det meste bestilt.

Må finne ut hvor plassering av lysbryter og varmestyring skal være, vil helst ha det på utsiden av badet, men vet ikke om det er plass, for det er et sikringsskap der. Får frem med målestokken i morgen!

Tror forresten det blir lysgrå fuger, har nok mest lyst på hvite, men litt farge kan være greit med tanke på vedlikehold og rengjøring. Dessuten er gulvflisene grå, så tror det blir bra!



Nystøpt gulv!



Taket og ene veggen er påbegynt.



Dusjgulvet er støpt og størknet.
 
 
 
 
Dette er speilskapet vi skal ha, med stikkontakt og lys under.
(Vi skal ikke ha møblene eller noe annet på bildet)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar