mandag 7. mai 2012

San Francisco del 2

Lørdag var dedikert til shopping!
Dagen startet med soling ved hotell-bassenget, det var så deilig. Måtte svømme litt også, det blei så varmt på land. Deretter var det taxi ned til sentrum av en travel by, sol og lørdag=mange folk.
Jeg fikk gå en del på egen hånd, med mannen plassert på et irsk sted. Det var gøy for begge.
Fant så mye fint overalt, Guess og Miss Sixty, en god del billigere enn i Norge! Og North Face. Og en haug med andre merker, kort sagt en hel haug med fine klær.
Til slutt ble det ganske trist, fordi jeg visste at Jan Erik ventet, kortet ble svidd, og butikkene har en stengetid; og det var fortsatt uutforskede områder og nydelige klær/sko/tilbehør overalt.
Men det var greit å gi seg i seks-tiden, jeg hadde handlet masse og var godt fornøyd med det jeg hadde kjøpt.

Vi gikk på Hard Rock Cafè for å spise på kvelden, der måtte vi vente en halvtime på bord, det var helt fullt! Maten var like god som vanlig, kylling fajitas med guacamole, tomater, rømme, salat og ost. Ble så mett at det gjorde vondt helt til neste dag. Ok, kanskje ikke fullt så gale, men skulle jeg vært her [i USA] lenger måtte jeg lært meg å stoppe før tallerkenen er tom! De har alt for store porsjoner! Og alt for god mat!
Men egentlig er det helt supert. Jeg elsker god mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar