mandag 30. april 2012

Roadtrip part ||| Scary Motel

Det er i det øyeblikket mørket senker seg over motellet at jeg angrer på alle de amerikanske skrekkfilmene jeg har sett.
På vei bort til kroa for å spise ligger en morderisk galning med taggete kniv i veikanten, og da vi finner kroa mørk og stengt er det selvfølgelig fordi de har hengt turister etter kroker i taket og skal ofre de til djevelen.
Trygt tilbake på rommet, sikkerhetslenken på og døren låst!
Men mens vi var ute av rommet, har et monster sneket seg inn og gjemt seg i dusjen, klar til å angripe og spise den første som våger seg inn på badet.
Endelig sovetid, og det siste jeg tenker på før jeg sovner inn er at jeg håper jeg våkner i morgen, og at morderne som eier motellet velger et annet rom, siden de skal knivstikke uvitende veireisende i søvne.

Det andre problemet er sværmer med fluer, så svære at de fyller hele rommet slik at vi ikke får puste, og om vi skulle slippe unna disse, så fins det alltids kakerlakker som kryper inn i ører og munn og kravler rundt under huden.

Nå er jo dette bare tull og fri fantasi, men som sagt, kunne spart meg for enkelte av skrekkfilmene opp igjennom tidene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar